Miniklerin yıl sonu gösterileri beğenildi
İlçemizde bulunan 4 ana okulu öğrencileri tarafından hazırlanan “Okul Öncesi Şenliği” beğenildi.
Miniklerin yıl sonu gösterileri beğenildi
İlçemizde bulunan 4 ana okulu öğrencileri tarafından hazırlanan “Okul Öncesi Şenliği” beğenildi.
Şakir Efendi Şehir Meydanı’nda düzenlenen Okul Öncesi Şenliği’ne, Kaymakam Abdurrezzak Canpolat, İl Milli Eğitim Müdür Vekili Hasan Arın, Siyasi Partilerin ilçe temsilcileri, veliler, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan gösterilerde Kınalı Hasan Anaokulu, Yunus Emre Doğan Anaokulu ve Şehit Hamza Uludağ Anaokulu öğrencileri tarafından hazırlanan dans gösterileri sahnelendi. Minik öğrencilerin performansları izleyenlerden büyük beğeni topladı. Renkli görüntülere sahne olan program, katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
Programda NeneHatun Kız Meslek ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin palyaço ve halk oyunları gösterisi de ilgiyle izlendi. (HALİT YILMAZ)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.



