Altınkaynak’tan geçmiş olsun ziyareti
Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, trafik kazası sonrası hastanede tedavi gören Sorgun Eymir İmam Hatip Ortaokulu öğretmeni Zeliha Bilgiç’i ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
Altınkaynak’tan geçmiş olsun ziyareti
Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, trafik kazası sonrası hastanede tedavi gören Sorgun Eymir İmam Hatip Ortaokulu öğretmeni Zeliha Bilgiç’i ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
Bilgiç’in sağlık durumu hakkında yetkililerden bilgi alan Altınkaynak, tedavi sürecini yakından takip ettiğini belirtti.
Bilgiç’e acil şifa dileklerinde bulunan Altınkaynak “Bu kaza bizi çok üzdü. Öğretmenlerimiz eğitim camiamızın en değerli unsurlarındandır. Kazadan etkilenen tüm öğretmenlerimize tekrar geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz” dedi.
Hastanede tedavi gören Bilgiç’te İl Milli Eğitim Müdürü Altınkaynak’ın ziyaretinin kendisine moral verdiğini belirterek teşekkür etti. (SEMA ÖZMEN)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.



