Karakucak güreşleri Yozgat’ta yapıldı

GÜNDEM 22.06.2026 - 17:44, Güncelleme: 22.06.2026 - 17:44
 

Karakucak güreşleri Yozgat’ta yapıldı

Yozgat Valiliği koordinesinde, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Gençler ve Yıldızlar Karakucak Güreşi Türkiye Birinciliği müsabakaları, Spor Vadisi Er Meydanı’nda büyük heyecana sahne oldu.
Karakucak güreşleri Yozgat’ta yapıldı Yozgat Valiliği koordinesinde, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Gençler ve Yıldızlar Karakucak Güreşi Türkiye Birinciliği müsabakaları, Spor Vadisi Er Meydanı’nda büyük heyecana sahne oldu. Gençler kategorisinde gerçekleştirilen final karşılaşmalarında sporcular, Türkiye birincisi olabilmek için kıyasıya mücadele etti. Tribünlerde yoğun ilgi gören müsabakalar, renkli ve çekişmeli anlara sahne oldu. Organizasyona 41 ilden yaklaşık 1500 sporcunun katıldığı belirtilirken, güreşçiler farklı sıkletlerde dereceye girebilmek için ter döktü. VALİ ÖZKAN SPORCULARI TEBRİK ETTİ Final müsabakalarını takip eden Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Vali Özkan, organizasyonun genç sporcuların gelişimi açısından önemli bir fırsat sunduğunu ifade etti. YILDIZLAR KATEGORİSİ MÜSABAKALARI DEVAM EDECEK Şampiyona kapsamında Gençler kategorisinin ardından Yıldızlar kategorisi müsabakalarının da 19 Haziran’a kadar devam edeceği bildirildi. Organizasyonun, Türk güreşine yeni yetenekler kazandırması hedefleniyor. (HABER MERKEZİ)
Yozgat Valiliği koordinesinde, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Gençler ve Yıldızlar Karakucak Güreşi Türkiye Birinciliği müsabakaları, Spor Vadisi Er Meydanı’nda büyük heyecana sahne oldu.

Karakucak güreşleri Yozgat’ta yapıldı

Yozgat Valiliği koordinesinde, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Gençler ve Yıldızlar Karakucak Güreşi Türkiye Birinciliği müsabakaları, Spor Vadisi Er Meydanı’nda büyük heyecana sahne oldu.

Gençler kategorisinde gerçekleştirilen final karşılaşmalarında sporcular, Türkiye birincisi olabilmek için kıyasıya mücadele etti. Tribünlerde yoğun ilgi gören müsabakalar, renkli ve çekişmeli anlara sahne oldu.

Organizasyona 41 ilden yaklaşık 1500 sporcunun katıldığı belirtilirken, güreşçiler farklı sıkletlerde dereceye girebilmek için ter döktü.

VALİ ÖZKAN SPORCULARI TEBRİK ETTİ
Final müsabakalarını takip eden Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Vali Özkan, organizasyonun genç sporcuların gelişimi açısından önemli bir fırsat sunduğunu ifade etti.

YILDIZLAR KATEGORİSİ MÜSABAKALARI DEVAM EDECEK

Şampiyona kapsamında Gençler kategorisinin ardından Yıldızlar kategorisi müsabakalarının da 19 Haziran’a kadar devam edeceği bildirildi. Organizasyonun, Türk güreşine yeni yetenekler kazandırması hedefleniyor. (HABER MERKEZİ)

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sorgunmedya.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.